Sabtu, 15 Julai 2017

APA BESTNYA MENJADI AHLI MARY JARDIN

Hi
Bertemu lagi kita.
Hampir sebulan menyepikan diri.

KELEBIHAN MENJADI AGEN MARY JARDIN

Hari ini saya nak share sedikit tentang kelebihan menjadi agen MaryJardin
Sebenarnya bukan sedikit tapi banyakkkk sangat yang saya dapat sejak duduk dalam circle positif MaryJardin ni.


YURAN KEAHLIAN SANGAT RENDAH, SEUMUR HIDUP. TETAP DAN BERPENCEN. (Gurauan sahaja , jangan marah)

Dengan hanya membayar yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM50 sahaja, saya sebenarnya memang tak sangka boleh dapat kelebihan sebanyak ini.

Pertama kali joint ahli leader saya masa tu terus bagi task yang perlu ahli baru buat. Saya pun oklah. Nanti bila free buat lah.

Saya follow je apa task yang diberi tu, dan tak disangka dalam tempoh hanya satu minggu joint MJ saya boleh buat sale.

Saya dapat sale, baru seminggu kot. Sebab saya joint masa tu hampir hujung bulan. Hujung bulan tu, leader tanya berapa sale saya. Betul-betul tak sangka kan. Bajet kalau baru-baru ni mesti takde yang nak beli lagi. Sebab orang belum tau. Saya fikir gitu je. Follow task je pun boleh dapat sale.


ILMU DALAM BISNES ONLINE DAPAT FREE-FREE JER

Bila lama-lama dalam MJ...mak aii lagi banyak ilmu free saya dapat. Cara nak cari pelanggan term customer avatar, agent avatar diperkenalkan. Study lagi. Tapi study pun santai-santai je. Sebab saya pun ada kerja hakiki, tetap dan berpencen. Buat bisnes MJ ni sekadar sampingan.

Gali punya gali punya gali lagi, lagi banyak kelebihan yang saya dapat.

Kelas trainning free hampir setiap hari, kelas macamana nak close sale, nak pujuk customer, nak maintain sikap positif dalam diri...wei macam-macam la

Tu baru kelas free, lepas tu tiap bulan ada promosi MJ, lagi senangla nak promote. Ahli MJ lain ramai yang kreatif, poster, gambar-gambar cantik semua senang nak dapat. Saya cuma copy and paste je. Edit sikit-skit. Mudah sangat bisnes dalam MJ ni.


TAK PERLU PEGANG STOK, JIMAT MASA
TAK PERLU G PEJABAT POS

Yang lagi best MJ ni kita tak perlu pegang stok pun. Tak perlu pergi beratur di pejabat pos untuk buat postage. Semuanya Hq yang uruskan. Saya cuma perlu promote je. Benda-benda remeh tak payah buat. Kerja hakiki tetap dan berpencen pun banyak nak kena selesaikan kot, kenapa saya perlu tumpukan lebih perhatian pada bisnes sampingan ni. Jadi bila tak perlu pegang stok memang sangat-sangat senang la bagi saya.

Bukan itu sahaja macam -macam lagi yang saya dapat bila jadi ahli Mary Jardin ni. Semuanya tak pernah saya dapat dalam bisnes online yang pernah saya joint sebelum ni.

DAPAT ILMU BUAT BLOG

Blog ni terhasil pun sebab joint MJ la.

Best ke best?

Nak joint jugak ke?
Boleh je
Janganlah malu-malu ye.
Malu rugi tau


Jangan tunggu kawan berjaya baru nak cuba, tapi yakinlah anda boleh berjaya jka berani mencuba. 

Masalah bukan apa yang kita fikirkan, tetapi apa tindakan kita untuk menyelesaikannya.

Sekian with love
AsmahRahman


3 ulasan:

Terima kasih kerana sudi singgah komen