Rabu, 7 Jun 2017

PENGALAMAN BARU BISNES ONLINE BERSAMA MARY JARDIN

Bismillah

Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh

Hai you all apa khabar?
Sihat ke ari ni?

Firstly nak ucap selamat datang ke blog saya.
Dah lama tapak blog ni siap tapi belum berkesempatan untuk melengkapkannnya.

Saya perkenalkan diri saya nama diberi  Asmah Laili Abdul Rahman. Berasal dari Perak. Minat menulis dari zaman sekolah lagi. Macam-macam artikel pernah ditulis dan ada yang pernah keluar surat khabar dulu.

Sekarang ni saya berkongsi ilmu dunia akhirat InsyaAllah dengan pembaca saya di facebook (Asmah Rahman), Ig (asmah2laili) dan juga page saya (Anis Anas Aqil). Kini nak mula cuba menulis dalam blog pulak.

Maka terhasillah blog ini maryjardinasmah2dayat. Semua saya gabungkan, nama saya, suami dan anak..hihi.

Dari mana ye nak bermula ni?

OK..saya ceritakan bagaimana boleh terjebak untuk menulis. Masa tingkatan 5 dulu saya pernah menulis dan hasil penulisan itu pernah diterbitkan dalam akhbar Utusan Malaysia di Ruangan Pelajar Menulis. Bila artikel tu keluar, nanti tak lama lepas tu dapatla cek RM30. Ok la tu kan.

Dah start masuk U minat menulis dah berkurangan, tambahan masa pun tak cukup jadinya tinggal macam tu je lah hobi tu. Bila dah joint bisnes online dalam MJ ni ada pulak diajar cara buat blog. Bolehlah nak asah balik skill penulisan yang dah lama ditinggalkan tu.

Ok melalut ke cerita lain pulak. Sebenarnya nak cerita tentang blog ni adalah berkaitan tentang Mary Jardin iaitu skincare organik @ produk penjagaan kulit muka yang bebas kimia, halal, semulajadi, selamat dan berasaskan lavender.

Mary Jardin diasaskan oleh seorang doktor yang sebelum ini pernah bertugas di Jabatan Dermatologi di sebuah hospital kerajaan. Kiranya berpengalaman dalam bidang kulit-kulit ni lah. Namanya Doktor Maryam al-Batul Azizuddin.

Beliau merasakan bahawa perlu diwujudkan suatu produk di mana kualitinya adalah setanding dengan produk jenama antarabangsa yang lain, tapi kita boleh dapatkannya pada harga yang mampu milik.

Atas usaha beliau dan suami maka terhasillah Mary Jardin yang diambil sempena nama beliau sendiri dan jardin pula adalah dari bahasa Perancis yang bermaksud 'garden'.

Jadilah LAVENDER GARDEN.



PRODUK INI UNTUK SIAPA?


1. Mereka yang tidak boleh hidup tanpa skincare organik dan natural.
2. Mereka yang sangat bencikan bahan kimia berbahaya dalam produk kecantikan.
3. Mereka yang obses untuk kelihatan berseri secara semulajadi tanpa mekap.

Ekslusifnya produk ini diinspirasikan dari big brand dari Eropah seperti Josie Maran, Kiehl, L'occitane. Nak menyebut pun payah, apatah lagi mendengarnya. Tapi bila Doktor Maryam dah keluarkan Mary Jardin ni, secara tidak langsung saya pun kira-kiranya terguna la produk-produk dari Eropah tu.


WOWWW KELAS GITU!

Produk ini adalah sesuai untuk mereka yang mengalami masalah muka berminyak dan berjerawat, kulit kusam, banyak jeragat, bintik hitam serta berpigmentasi, juga sesuai untuk mereka yang berkulit kering dan jenis kombinasi.

Bagaimana Mary Jardin membantu menyelesaikan masalah-masalah tersebut?

Kalau nak tahu bagaimana Mary Jardin membantu masalah tersebut bolehla calling-callling me. Kalau berminat nak buat bisnes online bersama Mary Jardin pun boleh calling-calling juga ye. InsyaAllah saya sedia membantu

                                        wasap.my/60129173942/mj






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi singgah komen