Khamis, 8 Jun 2017

MAGIC PORTION FACE OIL

FACE OIL MARY JARDIN

Cuba bayangkan anda potong 10 biji kentang sama tempohnya dengan potong sebiji kentang. Ada tak pisau yang boleh potong 10 biji kentang macam tu?

Itulah sebenarnya yang dikatakan Magic Portion Face Oil. Kerana apa? Kerana dalam satu botol comel mengandungi 10 khasiat minyak yang terbaik dan terpilih di dalamnya. Ekslusifnya minyak-minyak tersebut adalah 100% sumber semulajadi untuk menyuburkan masalah kulit kering dan mengembalikan keremajaan kulit. Ia membaiki kerosakan kulit dan akan membersih dengan menyerap jauh ke dalam liang roma untuk menyingkirkan bintik hitam (blackhead) dan bintik putih (whitehead).



TAK PERNAH ADA LAGI PRODUK DI MALAYSIA SEUMPAMA ITU


Mesti ramai yang tahu kan reputasi minyak argan untuk kecantikan kulit. Ramai peminat kulit cantik dan sihat tercari-cari kandungan minyak argan dalam produk kecantikan yang bakal mereka pilih. It is like the "QUEEN OF BEAUTY" kan?

Ekslusif dari Mary Jardin, minyak argannya adalah diformulasi dan diimport khas dari Morocco. Harganya menghampiri RM1000 untuk 2L tau!. Fuh memang bahan premium terbaik untuk kulit mulus korang. Sesuai sangat dengan tagline Mary Jardin "Every Women's Dream."

Selain itu ia juga mengandungi asid linoleik semulajadi yang tinggi bagi mencegah jerawat dan kulit kusam, di samping mengawal pengeluaran sebum (zat berminyak semulajdi kulit) untuk mengelakkan kulit daripada menjadi terlalu kering atau terlalu berminyak.




BANYAK LAGILA KHASIAT TERSEMBUNYI DALAM BOTOL KECIL INI. SEBAB ITU IA DIKATAKAN MAGIC PORTION!



CARA PENGGUNAAN


Titikkan beberapa titis pada tapak tangan dan gosok perlahan dan kemudian sapukan ke seluruh muka. Mudahkan! untuk dapat kulit bebas jerawat dan lembap.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi singgah komen