Selasa, 29 Ogos 2017

MARY JARDIN - ONE STOP BEAUTY CENTRE (EVERY WOMEN'S DREAM)


Baru berusia hampir 11 bulan, ibarat bayi yang baru nak melangkah, begitu juga Mary Jardin. Tapi Mary Jardin telah  melangkah ke arah international.

30 Julai 2017.
Outlet pertama Mary Jardin selamat di lancarkan gilang gemilang.

Tahun lepas, 30 Julai 2016, Mary Jardin belum wujud. Dr Maryam dan Dr Athiq pun masih bekerja sebagai doktor di hospital /klinik kerajaan.

Pada masa itu, isu mengenai produk bermekuri tengah hot, menjadi perhatian. Jadi Dr Maryam mendapat banyak sangat permintaan untuk hasilkan produk yang natural dan organik. Berdasarkan pengalaman dalam bidang dermatologi dan bisnes dalam shaklee, Dr Maryam memulakan projek dari dapurnya sendiri.

Semua memang bermula dari dapur rumah sendiri. 100% formulasi Dr M, diadun dan diproses berulang kali sehingga puas hati sang suami.

Preorder pertama pada 15 September 2016, 100 set pertama. Bermula dari sini MJ terus mencuri hati peminat organik. Disember 2016, Mary Jardin merangkak menyertai Mood Republik. Semakin hari semakin dikenali Dari Mood Republik nama MJ mula naik, dan Dr M mula menerima jemputan untuk memberi public talk dan sebagainya.

MJ mula dikenali dan kita terima kejayaan demi kejayaan. Kejayaan pertama adalah dapat mencapai jualam #RM1.7 juta yang pertama selepas dilancarkan!

Sesuatu yang membuatkan semua orang tersentuh hati apabila Dr M menyebut beliau tidak suka menyebut agen, tapi beliau suka menyebut family MJ. Kejayaan Mary Jardin adalah disebabkan kebersamaan family ni. Bukan sebab Dr M dan bukan sebab Dr A.

Pencapaian terbaru kita, minggu lepas MJ berjaya mencapai jualan RM1 juta dalam masa 3 hari!

Dan setakat ni, the biggest blessing is, MJ mendapat kepercayaan tokoh yang berpengaruh dalam dunia bisnes iaitu Ibu Hanim sebagai penasihat.

Terkini

Alhamdulillah.
Again I am a proud #MaryJardinian
Really really really proud to be in this family!

Kalau start bersama dari awal lagi mesti lagi seronok, sebab bersama jatuh bangun, jadi lebih terasa kejayaan dikecapi hari ini.
Tapi masih belum terlambat, sebab Mary Jardin baru nak mengorak langkah untuk teruskan kejayaan!

Dan saya mencari ramai lagi yang nak cipta kejayaan bersama dan bina empayar sendiri.

Bulan ini MJ sekali lagi melakar sejarah apabila mula menghasilkan produk lain selain penjagaan kulit muka. Doktor Maryam sekali lagi mengaplikasikan pengetahuan dan kemahirannya untuk menghasilkan item lain bertemakan lavender dengan jenama Mary Jardin.

Sejarah terlakar apabila produk penjagaan kesihatan dalaman iaitu Astacera-col minuman kologen pertama di Malaysia yang mengandungi Astaxanthin.

Seterusnya dari formula beliau juga terhasil produk penjagaan badan (bodycare) berasaskan bahan semulajadi dan wangian lavender. Produk tersebut ialah lipbalm, body scrub, hand and body lotion dan face mist.

Dalam usianya yang tak sampai setahun jangung, Mary Jardin telah berjaya menghasilkan barangan penjagaan yang lengkap untuk kesihatan dan kecantikan dalaman secara sihat dan semulajadi.

Maryjardinian memang seorang yang mementingkan kesihatan dari kecantikan. Bila kita ingin sihat, insyaAllah cantik itu akan terhasil sendiri.

Mary Jardin - one stop beauty centre anda. Every Women's Dream

Ingin mendapatkan MARY JARDIN?










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi singgah komen